1. Avaleht
  2. Inimene
  3. PARIM TEENINDAJA! Eesti parim teenindaja 2016 töötab Tele2-s
PARIM TEENINDAJA! Eesti parim teenindaja 2016 töötab Tele2-s

PARIM TEENINDAJA! Eesti parim teenindaja 2016 töötab Tele2-s

Eesti parim teenindaja 2016 esikolmikEile kuulutati Eesti parima teenindaja 2016 konkursi finaalis riigi parimaks klienditeenindajaks Tele2 Paide müügikonsultant Mariliis Talvoja. Kolmanda koha ning publiku lemmiku tiitli pälvis Meelika Tamberg Tele2 Võru esindusest.

Esimese võidu tõi Mariliis Talvojale juba nädal tagasi toimunud piirkondlik finaal, kus võistlejatel tuli Kaubamaja kodumaailmas osturalli ajal žürii pilgu all kliente teenindada ning edukalt hakkama saada kontrollklientidega.

Kolmelt piirkondlikult konkursilt üle-eestilisse finaali jõudnud üheksa tublima teenindaja seas oli Talvoja korraldajate hinnangul teistest võistlejatest peajagu üle.

Žürii liikme, Nordea panga kõnekeskuse juhi Kristjan Jasinski sõnul tõusis Talvoja esile siira soovi poolest leida klientidele just neile parim lahendus. „Temast kumas tõelise teeninduspärli kuvandit, hoolivust ja originaalsust. Saab tõepoolest uskuda tema enda sõnu, et ta pole kunagi pakkunud kliendile teadlikult halba teenindust,“ ütles Jasinski.

Eesti parim teenindaja 2016
Eesti parim teenindaja 2016

Konkursi III koha ning ühtlasi ka ülekaaluka publiku lemmiku tiitli pälvis aga Tele2 Võru müügikonsultant Meelika Tamberg, kes sai publiku arvates silmapaistvalt hästi hakkama klienditeenindussituatsiooni lahendamisel Kaubamajas ning võlus oma lihtsuse, siiruse ja teadlike teenindusoskustega.

Tele2 müügi- ja turundusdirektor Kristjan Seema sõnul on teeninduskvaliteet Tele2 jaoks sama oluline kui toodete ja teenuse tehniline kvaliteet, mistõttu pööratakse teenindajate müügi- ja teenindusoskuste arendamisele palju tähelepanu.

„Näiteks oleme koolitusprogrammi kõrval algatanud mentorlusprojekti, mille raames käivad meie esinduste parimad, nende hulgas ka värske Eesti parim teenindaja Mariliis, teiste esinduste töötajaid juhendamas. Mariliisi oskus olla avatud väljakutsetele ja leida kliendile isegi keerulistes olukordades alati sobiv lahendus teevad temast eeskuju kõigile meie ning kogu Eesti teenindajatele,“ ütles Seema, kelle sõnul on aasta alguses Emorilt pälvitud telekomisektori parima klienditeeninduse tiitel ning eilne Tele2 müügikonsultantide Eesti parimaks kuulutamine Tele2-le erakordselt suur tunnustus.

TNS Emori 2015. aasta lõpus läbi viidud teenindustaseme uuringu tulemusel selgus, et Tele2 on parimate müügi- ja teenindusoskustega telekomiettevõte Eestis.

Heateenindus.ee meeskond valib Eesti parimat teenindajat alates 2004. aastast. Igal aastal tunnustatakse ka kolme piirkonna (Tallinn, Tartu ning Eesti teised piirkonnad) parimaid teenindajaid.

Head Uudised GoodNews