VÕTA OSA! Hiigelauhinnaga fotovõistlus kutsub lõpuklasse jäädvustama ühiseid meeleolukaid hetki
Täna algav Rocca al Mare kaubanduskeskuse koolilõpukampaania „Parim koolilõpp!“ kutsub kõiki 9. ja 12. klassi õpilasi üles tegema klassikaaslastega üks ühine lõbus pilt, mida ka aastakümnete pärast oleks tore vaadata. Parima foto jäädvustanud klassi iga õpilane saab auhinnaks lõpuaktuse riided, stilisti nõu nende valimisel ning Lux Expressi piletid koolilõpureisile.
Kaubanduskeskuse turundusjuhi Kristi Seppeli sõnul on meeleolukate ühispiltide tegemine mujal maailmas laialt levinud traditsioon. „Eestis piirdutakse sageli lõpuaktuse piduliku grupipildiga, mis ei peegelda üldse tegelikku koolielu ja -melu. Seetõttu kutsume koolilõpetajaid üle tegema ühe sellise pildi, mis näitab just selle klassi iseloomu ja eripära. See foto peaks jäädvustama hetke, mida tänased koolinoored ka vanaduspõlves muigega meenutavad,“ selgitas kampaania eesmärki Kristi Seppel.
Kõigi Rocca al Mare Facebook-lehe kampaaniarakenduse kaudu laekunud fotode seast valib žürii välja parima pildi, millel olevad noored saavad igaüks 250-eurose Rocca al Mare keskuse kinkekaardi koolilõpuriiete ostmiseks ja kostüümikunstnik Kenneth Bärlini ja tema stilistide meeskonna nõu rõivaste valimisel. Lux Express annab parima foto teinud klassile ja klassijuhatajale aga bussipiletid mistahes Lux Expressi sihtkohta Eestis, Lätis, Leedus, Venemaal, Poolas, Tšehhis või Saksamaal.
Oma lemmikpildi valivad ka Facebooki kasutajad ning enim hääli saanud pildil olevad noored saavad samuti auhinnaks edasi-tagasi piletid mistahes Lux Expressi pakutavasse sihtkohta.
„Koolilõpp on niivõrd eriline hetk noore inimese elus – meie soov on, et koolilõpetajad saaksid seda täiel rinnal nautida ning tulevikus sellele perioodile ka rõõmu ja heldimusega tagasi vaadata. Usun, et meie kampaania ei jää ühekordseks ning saame anda oma panuse sellesse, et meeleoluka koolilõpupildi tegemisest kujuneks ka Eesti noorte jaoks koolilõpetamise lahutamatu osa,“ lisas turundusjuht.
Kampaania „Parim koolilõpp!“ rakendus on võistlusfotodele avatud 20. aprillist kuni 3. maini. Parima pildi valib välja žürii, kuhu kuuluvad Rocca al Mare keskuse turundusjuht Kristi Seppel, kostüümikunstnik Kenneth Bärlin ja fotograaf Kalle Veesaar
Võidufoto ja publiku lemmik kuulutatakse välja 5. mail.
Tutvu kampaania reeglitega SIIN.