Kanal 2 oli suve avanädalal ülekaalukalt vaadatuim telekanal Eestis!
TNS Emori teleauditooriumi mõõdikuuringust selgus, et televaatajad on kõige paremini vastu võtnud Kanal 2 suveprogrammi. Suvehooaja avanädala (2.-8. juuni) 15-st vaadatumast saatest olid 12 Kanal 2 ekraanil.
Suvehooaja avanädal kujunes Kanal 2 jaoks äärmiselt edukaks. TNS Emor teleauditooriumi mõõdikuuringu andmetel veetis keskmine Eesti televaataja 17,9% ajast Kanal 2 saateid jälgides, järgnesid ETV 11,9% ja TV3 10,2%. Ka reklaamiandjatele atraktiivseimas sihtrühmas, 18-49 aastaste televaatajate seas, oli Kanal 2 ülekaal mäekõrgune – 17,7% TV3 13% ja ETV 9% vastu. Prime Time’s ehk õhtusel nn. parima vaadatavuse ajal oli Kanal 2 osakaal koguni 24,1% ehk ligi veerand kogu telerivaatamise ajast.
Nädala 15-st vaadatumast saatest olid 12 Kanal 2 ekraanil. Nädala vaadatuim saade oli sarja “Pilvede all” kevadhooaja viimane osa, mida jälgis 147 000 vaatajat. Teisel kohal oli “Suvereporter”, mille keskmiseks vaatajaarvuks kujunes 142 000. “Suvereporteri” hooaja avasaadet esmaspäeval, 2. juunil jälgis aga koguni 177 000 silmapaari. Kolmandal kohal oli Kanal 2 uus lustlik peresaade “Peitusemeistrid” 121 000 vaatajaga.
Esikümnesse mahtusid veel iga-teisipäevane uus Ukraina krimisari “Nuuskija”, nädalavahetuse uudistesaade “Suvereporter+”, Türgi draamasari “Süütu süüdlane” ja sketshisaade “Heeringas Veenuse õlal”. Edetabeli teise kümne alguse moodustasid Türgi ajalooline draamasari “Sajandi armastus”, Tuuli Roosma “Saladused”, “Suur lotokolmapäev – Rooside sõda”, nutisaade “Galileo” ja inimestele muredes appi tõttav “C-Komando”. ETV mahtus esikümnesse kolme saatega ja vaadatuima TV3 saate leiame 16. kohalt.