1. Avaleht
  2. Melu
  3. SKY PLUS I Artjom Savitski populaarsuse saladus TikTokis: edu võti on ideed
SKY PLUS I Artjom Savitski populaarsuse saladus TikTokis: edu võti on ideed

SKY PLUS I Artjom Savitski populaarsuse saladus TikTokis: edu võti on ideed

Artjom Savitski, Eesti üks mitmekülgsemaid meelelahutajaid, külastas raadio Sky Plus Drive Time`i saadet, kus vestles saatejuhtidega Andi Raig ja Eleryn Tiit. Juttu tuli tema muusikalisest teekonnast, sotsiaalmeedia karjäärist, loomingulistest inspiratsioonidest ja tema uuest loost „Trofee“. Lisaks said kuulajad lähemalt teada, kuidas Artjom jagab oma aega, milline on tema suhtumine TikToki fenomeni ning kellega ta unistab koostööd teha.

Mitmekülgne meelelahutaja, kelle päevad puhkust ei tunne

Artjom, kelle karjäär on segu muusikast, sotsiaalmeedia sisuloomest, õhtu- ja päevajuhtimisest ning bändiga esinemisest, peab end eelkõige meelelahutajaks. „Mulle meeldib vastata sellele nii, et ma olen lihtsalt meelelahutaja. Teen, mida vaja – muusikat, sotsiaalmeediat, videoid, juhin sündmusi. Kogu spekter on kaetud,“ sõnas ta saates.

“Ma olen lihtsalt meelelahutaja. Teen, mida vaja – muusikat, sotsiaalmeediat, videoid, juhin sündmusi. Kogu spekter on kaetud.”

Ta jagas, et tema aeg jaguneb hooajaliselt. Kevadel ja sügisel keskendub ta sotsiaalmeedia kampaaniatele, suvel ja jõulude ajal on esinemiste ja õhtujuhtimiste kõrghooaeg. Selline jagunemine aitab tal keskenduda igale valdkonnale eraldi.

Artjom Savitski. Foto: GoodNews, Joosep Ints

TikTok – juhuslik algus ja eesmärgistatud töö

Sotsiaalmeedia platvorm TikTok muutus Artjomile oluliseks väljundiks 2020. aasta esimesel koroona-lockdown’il. „Meelelahutus sai otsa, ja kuna mul oli igav, tõmbasin TikToki alla,“ meenutas Artjom. Esialgu kahtles ta, kas platvormil on veel ruumi uutele tulijatele, kuid juba esimene video leidis publiku, mis motiveeris teda edasi tegema. „Võtsin eesmärgiks, et postitan iga nädal vähemalt ühe video, ja nüüd, nelja aasta pärast, pole ma seda lubadust murdnud,“ rääkis ta.

“Võtsin eesmärgiks, et postitan iga nädal vähemalt ühe video, ja nüüd, nelja aasta pärast, pole ma seda lubadust murdnud.”

Artjom rõhutas, et TikToki edu võti on ideed. „Kui idee on hea, läheb video kiirelt. Aga vahel võtab just hea mõtte leidmine rohkem aega kui filmimine ja monteerimine,“ kirjeldas ta protsessi. Lisaks tõi ta välja, et TikTok võib olla suurepärane tuluallikas, eriti Eesti muusikamaastikuga võrreldes. „Suured ettevõtted on hakanud rohkem investeerima sotsiaalmeedia turundusse, ja see loob võimalusi sisuloojatele,“ selgitas ta.

Andi Raig. Foto: GoodNews, Joosep Ints

Artjom tõi välja, et üheks edu võtmeks on ka oskus jääda iseendaks. „See tuleb sul väga hästi välja. Huumorisoont on sul ka, nii et lihtsalt mõtle, kuidas seda enda kasuks ära kasutada,“ soovitas ta Andile, kuidas TikTokis edukaks saada.

Koos kolleegi Krispoisiga juhib Artjom ka YouTube’i kanalit MillennZials, mis ühendab millenniaalide ja GenZ noorte huvid ja kogemused. „Kris on minust kümme aastat noorem ja jagab paremini, mida noored tahavad. Mina jagan temaga oma elukogemust,“ rääkis Artjom.

Artjom Savitski. Foto: GoodNews, Joosep Ints

„Trofee“ – aasta ootamist ja keeruliste suhete lugu

Artjom jagas ka oma värske loo „Trofee“ sünnilugu, mis valmis juba aasta tagasi, kuid jõudis avalikkuseni alles nüüd. „Lugu oli valmis, aga tahtsin sellele kindlasti ka videot. See protsess venis, sest esimese tiimi eelarve ei sobinud ja uue tiimi leidmine ning lokatsioonide valik võtsid aega,“ selgitas ta. Artjomi sõnul jutustab video loo tema nägemusest, kuid lugu ise on universaalne. „Muusika keel on universaalne – igaüks saab selle enda peas ümber jutustada nii, nagu ta ise soovib.“

Muusika keel on universaalne – igaüks saab selle enda peas ümber jutustada nii, nagu ta ise soovib.

„Trofee“ räägib suhetest, mis ei põhine siirastel tunnetel, vaid sõltuvusel. „Usun, et me kõik oleme olnud suhetes, kus mõistame, et sellel pole pikka tulevikku, kuid ometi ei suuda lahkuda,“ kirjeldas Artjom loo teemat.

Artjom Savitski. Foto: GoodNews, Joosep Ints

Laulu produtsendiks on Sergei Harhan, tuntud ka kui fenkii, kelle varasemaid töid on näiteks 5MIINUSe ja nublu hitt „(ei ole) aluspükse“.

Unistus Tanel Padariga koostööst

Hoolimata edust ja senistest koostöödest on Artjomi suurim unistus teha muusikat Tanel Padariga. „Olen sellest unistanud juba superstaarisaatest saadik,“ avaldas ta. Siiani pole ta siiski Tanelile veel konkreetset lugu pakkunud. „Ma ei ole leidnud seda õiget lugu, aga ma tunnen, et see võiks olla väga lahe,“ leidis Artjom.

Hoolimata edust ja senistest koostöödest on Artjomi suurim unistus teha muusikat Tanel Padariga.

Andi Raig ja Artjom Savitski. Foto: GoodNews, Joosep Ints

TikToki anonüümsus ja noorte kriitiline meel

Saatejuht Eleryn Tiit tõi välja, et TikTokis on sageli märgata rohkem vihaõhutavaid kommentaare kui teistel platvormidel. Artjom nõustus, et see tuleneb TikToki nooremast publikust ja anonüümsusest. „Paljud kasutajad on noored või isegi lapsed, kes ei mõtle kommentaaride mõju peale,“ tõdes ta, lisades, et selline käitumine on pigem osa kasvamise protsessist.

Foto: GoodNews, Joosep Ints

Inspiratsiooniallikad ja tulevikuplaanid

Artjom ammutab inspiratsiooni seinast seina – alates Eminemist ja Led Zeppelinist kuni kaasaegse rokkmuusika ja Machine Gun Kellyni. „Viimasel ajal olen hakanud taas rohkem rokkmuusikat kuulama, näiteks Kaleo ja Bring Me the Horizon,“ rääkis ta.

“Viimasel ajal ma lihtsalt tahan jääda endale võimalikult truuks ja teha seda muusikat, mis mulle meeldib.”

Küsimusele, mis on tema suurim unistus muusikuna, vastas Artjom: „Viimasel ajal ma lihtsalt tahan jääda endale võimalikult truuks ja teha seda muusikat, mis mulle meeldib. Loodetavasti sellega meeldida teistele, aga ennekõike tahaks meeldida iseendale.“

KUULA INTERVJUUD!

GALERII: GOODNEWS, JOOSEP INTS

Anneli Allikas-Parv Häid uudiseid ja head sõna on vaja, sest need aitavad hoida inimeste vaimset tervist ja suurendada optimismi. Positiivsed sõnumid inspireerivad ja loovad motivatsiooni, et raskustest üle saada. Hea sõna muudab päeva paremaks!