Maailma tuntuim joogitootja Coca-Cola kutsub suvise „Musi õnnele“ suudluskampaania raames kõiki Solarise ja Foorumi keskuse bussipaviljoni interaktiivsesse fotostuudiosse ilusaid hetki jäädvustama.
Eile tutvusid tuntud Eesti muusikud ja suudluskampaania esindusnäod Stig Rästa ja Tanja Mihhailova interaktiivse fotostuudio võimalustega ning kutsusid ka kõiki teisi pildistama.
„Väga lahe võimalus toredaid hetki koos oma armsatega jäädvustada! Ükskõik, kas koos kallimaga või üksi,“ kutsus Stig kõiki pildistama.
Interaktiivsetes bussiootepaviljonides on võimalus end ööpäevaringselt pildistada kogu juulikuu jooksul. Fotod laetakse automaatselt järgmiseks päevaks üles Coca-Cola Facebooki lehekülje pildigaleriisse www.facebook.com/cocacola.
Coca-Cola tähistab sel aastal oma kuulsa kontuurpudeli 100. sünnipäeva suudluskampaaniaga „Musi õnnele.“
Ikooniline pudelidisain patenteeriti 100 aastat tagasi ning ka nüüd, 100 aastat hiljem, eristub pudel kõigist teistest karastusjoogi pudelitest.
Vaata meeleolukat pildigaleriid eilsest üritusest
Fotod: Tiit Mõtus