JUHT, AUTOJUHT! Džentelmen Sander Green: juhtimine on elustiil
Tutvustame kampaania „Juht, autojuht!“ raames Drivr Eesti autojuhte, kes sõidavad täpselt ja õigeaegselt kohale nagu kangelane filmis “Riskikuller”, tutvustavad ennast bondilikult “Ma olen juht, autojuht” ja on kliendi huvide eest härrasmehelikult väljas nagu kuulus James Bond ise, eriti veel kui tegu on daamidega.
Need mehed on oma ameti parimad esindajad, kes on teadlikud oma vastutusest sõitja elu ja kohalejõudmise eest ning teevad kõik, et see nii ka läheks.
“Autojuht sai minust 2013. aasta suvel, kui sugulane pakkus mulle head varianti kooli kõrvalt töötamiseks. Algselt tegin seda vaid suvevaheajal, kuid hiljem juba ka õpingute kõrvalt,” jutustab Sander Green. “Algselt motiveeris mind hea töötasu, kuid aastatega on saanud sellest pigem elustiil. Igal nädalavahetusel tõmban selga ülikonna ning hüppan autorooli. Mitte kunagi ei tea, keda võid kohata või kuhu saab kellegi viia. Ükski tööpäev ei ole selline, nagu oli eelmine.”
Sandril on rohkem meeles korrad, kui klient on tahtnud sõita kusagile kaugele Tallinnast, kas Pärnusse, Tartusse, Viljandisse või veel kuhugi. “Äärmuslikest juhtudest ei unune korrad, kui purjakil naisterahvad on arvanud, et saavad sõidu eest tasuda niiöelda natuuras. Kes on paljastanud tagaistmel oma rinnapartii või teinud auto najal vägeva striptiisi, kuid milline ei ole kliendi žest või üritus ka olnud, on kõik lõpuks tasunud sularahas või kaardiga,” meenutab ta.
Hea juht on Sandri arvates isik, kes tunneb laitmatult linna, oskab inimestega igas olukorras suhelda, olenemata kliendi tujust või rahvusest. Hea juht oskab kliendist aru saada, mängides talle raadiost sobivat muusikat, aidates teda autosse (vanemate inimeste puhul) või oskab lihtsalt vagusi olla, kui inimesel pole suhtlemiseks tuju. Olukorras, kus kliendil on reisikohvrid või poekotid, ei istu juht autos, vaid aitab kliendil asjad ilusti pagasnikusse mahutada. Hea juht peab olema enam kui juht, ta peab olema suurepärane suhtleja, nõuandja, kuulaja ning mida iganes sõitja ka ei sooviks, klient on siiski kuningas.
“Paljud juhid väidavad, et hea klient on isik, kes maksab sularahas ning jätab palju jootraha. Muidugi on hea aeg-ajalt jootraha saada, kuid minu jaoks on siiski hea klient see, kellega on meeldiv sõidu ajal suhelda ning kes jääb sõidu lõpus minu poolt antud teenindusega igati rahule,” lõpetab Sander Green.
Drivr Äpi saab alla laadida SIIT!