Avaleht Melu SÜDAMEGA SÜNDMUSED I Kuidas korraldada südamega sündmust?
SÜDAMEGA SÜNDMUSED I Kuidas korraldada südamega sündmust?

SÜDAMEGA SÜNDMUSED I Kuidas korraldada südamega sündmust?

Sündmuste korraldamise ekspert ja Soulteam asutaja Triinu Toomela rõõmustab, et tema leidis üsna varakult juba selle, mida päriselt teha tahab. 2005. aastal tulid sündmused tema ellu juhuse tahtel, aga on tema ellu jäänud ning panevad endiselt silma särama ja südame rõõmustama.

Triinu Toomela. Foto: Erlend Štaub

Mis on üritusturundus?

Triinu selgitab, et üritusturundus on lühidalt sündmuste korraldamine ettevõttes just turunduse eesmärgiga – olgu see siis kas oma töötajate sündmus, klientide sündmus, uue toote lansseerimine või kaubandus- või tööstuspinna avamine.

Kui ta läheb ettevõttesse sündmust korraldama, on tema klientideks tihtipeale tegevjuhid, turundusjuhid, personalijuhid või büroojuhid.

Esimesel kohtumisel saab ta aru, milline on ettevõtte sisekliima ning juhi juhtimisstiil.

Üritusturundus on lühidalt sündmuste korraldamine ettevõttes just turunduse eesmärgiga

Sündmusi on võimalik korraldada mitut moodi

Juht number 1 tellib oma ettevõttesse sündmuse. Nad kohtuvad ning juht ütleb, et soovib tellida sündmuse oma töötajatele, mis on iga-aastane traditsioon. Ettevõtte töötajad hindavad väga head toitu ja meelelahutust ning bändi või esinejat, kes rahva tõeliselt käima tõmbaks.

Juht number 2 tellib oma ettevõttesse sündmuse, kus tahab lisaks kõigele eelmainitule ka õppida midagi uut ja ägedat ning anda oma inimestele teadmisi või oskusi, mida rakendada oma igapäevaelus.

„Mis te arvate, millise ettevõtte sündmust mulle rohkem teha meeldib? Kes arvasid, et mulle meeldib koostööd teha juhiga number 2, on väga õigesti arvanud, sest läbi sündmuste me saame inimestele väga palju anda teadmisi ja oskusi ning tõsta nende elukvaliteeti, et nad elaksid õnnelikumalt ja paremini,“ selgitab Triinu.

Sündmust korraldades mõtle, mis väärust sa pakud

Triinu soovitab sündmuste korraldamisel kindlasti mõelda sellele, mis on teie väärtuspakkumine sellel sündmusel.

Seda kõike võib ellu viia ka tavalistel sündmustel – näiteks perekonda võõrustades võiks nad hoopis viia rabasse matkale, proovida suvel surfamist või teha midagi muud, mis pakub tõeliselt väärtust.

Triinu ütleb, et just väärtuspakkumine on teda selles valdkonnas nii palju aastaid hoidnud ning just selliste sündmuste korraldamine toob talle sära silmadesse.

Sündmuste korraldamisel mõtle kindlasti sellele, mis on teie väärtuspakkumine sellel sündmusel.

Meelespea! 

  • Sündmuste korraldamisel mõtle kindlasti sellele, mis on teie väärtuspakkumine sellel sündmusel.
  • Hetkede loomine ja nende märkamine on sündmuse loomise juures väga oluline.
  • Et saaks pakkuda inimestele midagi uut ja huvitavat, tuleb astuda raamidest välja ja muuta vanu harjumusi.
  • Läbi sündmuste saame inimestele väga palju anda teadmisi ja oskusi ning tõsta nende elukvaliteeti, et nad elaksid õnnelikumalt ja paremini.