Ettevõtted käivad tervete kollektiividega vaatamas uut komöödiat „Ükssarvik“
Uhiuus Eesti komöödia „Ükssarvik“ on osutunud ülimalt populaarseks ettevõtete seas, kes broneerivad Forum Cinemas kinodes terveid saale või ostavad lihtsalt välja korraga kümneid pileteid. Seni suurimaks „Ükssarvikut“ vaatamas käinud ühe kollektiivi suuruseks on olnud 112 inimest.
„Meie Tartu ja Viljandi kinodes on huvi olnud mõnevõrra väiksem, aga Coca-Cola Plazas on filmi linastumisest saati olnud iga päev kohal vähemalt üks kollektiiv, kes on saali broneerinud. Neile lisanduvad veel need ettevõtted, kes lihtsalt ostavad kohapeal piletid eraldi välja,“ selgitas Forum Cinemas turundusjuht Katre Kärner.
„Enim huvi on 38-kohalise A. Le Coq Sviidi broneerimise vastu, aga seni suurim kollektiiv ostis korraga välja lausa 112 kohta,“ märkis Kärner, lisades, et eraldi saali broneerimine on populaarne just seepärast, et siis saab kollektiiv ise sobivamat aega valida, millal filmi vaadata.
„Hetkel on meil Coca-Cola Plazas just käsil ühe saali ümberehitamine LUXE saaliks, aga õnneks saale veel jagub ja oleme seni suutnud enamasti kõik huvilised ikka ära mahutada,“ lausus Kärner. „Samas ei tohiks suurema kollektiivi puhul asja viimasele minutile päris ikka jätta.“
Kodumaine komöödia „Ükssarvik“ jutustab kahe noore iduettevõtja teekonaast „kodugaraažist“ maailma tehnoloogia mekasse Silcon Valleysse. Lugu põhineb enam kui 30 reaalse Eesti startup-ettevõtja kohati uskumatutel ja humoorikatel juhtumistel ning kogemustel.