GALERII I BomBom e-ilukaubamajas aitavad tooteid valida iluspetsialistid
Esmaspäeval avati uus BomBom e-ilukaubamaja. Asutaja Adriana Viks selgitab, et idee sai alguse Bombshell ilusalongi loomisest. Salong on tegelenud juba pea neli aastat ja algusest peale oli selge, et kui aeg on piisavalt küps, on plaanis arendada juurde toodete müük. „Kuna ilusalongis on 22 iluspetsialisti, kes tegelevad iga päev naiste enesekindluse tõstmisega, oli selle normaalne järg see, et peame pakkuma ka tooteid,“ põhjendab ta.
Unistus ilutoodete kaubamajast on alati olnud
BomBomi fenomen on, et enne e-kaubamaja avamist oli olemas toimiv ilusalong. Bombshelli teavad paljud naised – kuuldud on sellest, et ilusalong palkas ohtralt andekaid Ukraina ilutegijaid, aga ka väga hea iluteenuste kvaliteedi poolest.
Bombshelli teavad paljud naised – kuuldud on sellest, et ilusalong palkas ohtralt andekaid Ukraina ilutegijaid, aga ka väga hea iluteenuste kvaliteedi poolest.
Alguses oli plaan alustada väikselt ja võtta müüki tooted, mis olid ilusalongis juba müügil ja mida soovitati klientidele, et kodune hooldus oleks efektiivne. Aga sortiment aina kasvas, sest tekkis hulk koostööpartnereid, kes väga koostööd teha soovisid.
2022. aasta oktoobris hakati arendama e-poe platvormi, otsima koostööpartnereid, sisestati tooteid ja tegeleti arendustöödega. Praeguseks on jõutud e-kaubamajani, kus on juba praegu üle 5000 toote. Iga nädal on plaanis lisada juurde 200 toodet ning arendustöö jätkub.
Tooteid aitavad valida iluspetsialistid
Adriana selgitab, et ilukaubamaja eristab see, et ilusalongis on tööl 22 iluspetsialisti, kes on spetsialiseerunud erinevatele iluvaldkondadele. Ilukaubamajja saidki valitud tooted selle järgi, mis on iluspetsialistide lemmikud ja salongis kõrgelt hinnatud tooted.
Lisaks sellele on võimalik broneerida läbi e-kaubamaja iluspetsialisti konsultatsioon, kes annab nõu, millised tooted just sinule sobivad. Võimalik on teha naha- või juuksetüübi diagnostika, mis aitab kõige sobivamad tooted leida.